Vinerea trecută am adus în discuție competențele căutate de recrutori la interviuri, iar astăzi am reveni cu partea a doua.
📁 Acestea sunt următoarele 5 cele mai căutate abilități:
➡️ Încrederea – relațiile sunt bazate pe încredere, iar recrutorii caută adesea persoane serioase care inspiră încredere și care sunt în stare să-și ducă treaba la bun sfârșit.
➡️ Responsabilitatea – un manager apreciază angajații care își asumă responsabilitatea și mândria la job, căpătând mai multă încredere în ei când este vorba de rezolvarea task-urilor.
➡️ Înțelegerea pieței – Aceasta este o abilitate care ilustrează inteligență, capacitate de aduna și înțelege informații și profesionalism.
➡️ Dezvoltarea profesională – Trebuie să fii deschis la lucruri noi, experiențe noi și feedback-ul primit pentru a avea succes.
➡️ Abilități tehnice – mai ales cele digitale, fără de care nu prea poți “respira” în nicio organizație care face performanță.
📅 Vom discuta în amănunt despre aceste competențe la “Atlas de Sfaturi (in)utile în Carieră”, incepand cu luna octombrie. Te așteptăm!