🤔 Tu știi ce competențe caută un recrutor la interviu? Deții aceste competențe? 

📁 Sunt 10 cele mai căutate abilități. Astăzi vom vorbi despre primele 5: 

➡️ Comunicarea – este important să știm să interacționăm cu ceilalți și să putem menține relații foarte bune cu clienții și colegii.

➡️ Puterea de a lua decizii – să știi să iei decizii este foarte important deoarece la locul de muncă vor apărea probleme la care va trebui să gândești cele mai bune soluții pentru rezolvare. 

➡️ Leadership – recruiterilor caută candidați cu această competență uitându-se la viitor, vor sa vadă dacă poți coordona, motiva și conduce o echipă.

➡️ Orientare spre rezultate – rezultatele vor vorbi pentru tine și te vor ajuta să avansezi în carieră.

➡️ Lucru in echipa – majoritatea locurilor de muncă înseamnă a lucra cu omul și asta este foarte important deoarece munca în colaborare poate obține rezultate, îmbunătăți productivitatea și crește performanța.

📅 Dacă vrei să aflii mai multe despre cum îți poți dezvolta aceste competențe te așteptăm la “Atlas de Sfaturi (in)utile în Carieră”, luni 27 septembrie, de la 18.30 la 19.30 unde vom discuta despre acest lucru. Stay tuned! 

Scroll to Top